sobota, 29 marca 2014

Gadanie Autorki,czyli ponadprogramowa notka nr 1.

Witajcie,moi drodzy!Jak się czujecie?Czy szkoła was też tak wykańcza?Bo mnie i owszem.Chciałam tylko tu napisać parę słów,których nie napisałabym na początku lub na końcu one-shotów.Mianowicie,chciałabym wam polecić pewną stronę:
http://pottermore.com/
Jest to świetna strona o Harrym Potterze,która zawiera dodatkowe informacje o,których nie było w książkach i filmach.Od koleżanki poznałam tę stronę.Bardzo mi się podoba!Ja sama jestem w Ravenclaw.Moja różczka jest z ostrokrzewu,12 i 1/2 cala,z rdzeniem ze smoczego włókna.Jeżeli będziecie mieć chwilę czasu,zarejestrujcie się na tej stronie i opiszcie mi waszą różczkę i w jakim domu jesteście.Byłabym wam wdzięczna!
Dobra,teraz z innej beczki.Skoro gra polecona,to teraz czas na książki.Oczywiście,skoro obejrzeliście filmy z serii,,Harry Potter",to musicie przeczytać jeszcze książki,jeżeli tego jeszcze nie zrobiliście.W nich znajduje się wiele rzeczy,których nie ma w filmach.Jakie?Sami się dowiedzcie!Polecam wam także książkę pt.,,Wład Palownik.Prawdziwa historia Drakuli"autorstwa C.C.Humphreys'a.Jest to książka o prawdziwej osobie,która żyła naprawdę.Pewnie myślicie,że skoro jest to książka historyczna,to będzie nudna?Otóż mylicie się!To jedna z najciekawszych książek,które czytałam,nie zraźcie się,że to powieść historyczna.A teraz coś dla fanów fantastyki,mam dwie serie,które na pewno was zaciekawią:,,Kroniki Imaginarium Geographica"Jamesa Owena oraz ,,Artemis Fowl" Eoina Colfera.Są to świetne książki,które się czyta z zapartym tchem,są wręcz mistrzowsko napisane,zwłaszcza ,,Artemis''.Zresztą polecam wam także inne książki Colfera,no,może obrócz,,Benny i Omar" oraz,,Benny i Babe".Mnie osobiście te książki sie nie spodobały.Inne książki,które bym wam poleciła,to:Trylogia,,Atramentowy Świat" Corneli Funkie, seria ,,Zwiadowcy'' oraz trylogia,,Drużyna",oba dzieła są Johna Flangana.Oczywiście bym wymieniła wam więcej książek,wartych przeczytania,ale zostawmy je nan astępne tego typu notki.
Jeżeli chodzi o filmy,to serdecznie polecam,,Władcę Pierścieni" oraz ,,Hobbita''.Są to świetne filmy,które powinniście obejrzeć.Świetne efekty specjalne,aktorzy świetnie grający swoją rolę, jednym słowem-cudeńko.Oczywiście Harry'ego Pottera też polecam wam obejrzeć.A jeżeli jesteśmy już w świecie filmów i całej reszty,polecam obejrzenie ,,Top Gear".Oczywiście,angielskie.Można obejrzeć na BBC Knowledge.
Przejdźmy do anime.Coś dla osób,które są załamane i muszą się dużo pośmiać,polecam ,,Hetalia''.Do obejrzenia zachęcam też ,,Pandora Hearts",oczywiśnie ,,Naruto'' , ,,Bleach'' i anime ,,Rainbow''.Niech nie zmyli was tytuł.To nie jest anime o szczęściu jako takim.Przeczytajcie sobie opisy,bo ja wam ich przytaczać nie będę.Myślę ,że się wam spodoba.A jeszcze z innych,polecam,,Fullmetal Alchemist".Pierwsza seria ma właśnie taki tytuł i od pewnego momentu nie jest zgodna z mangą.Jest jeszcze,,Fullmetal Alchemist:Brotherhood'',który już jest zgodny z mangą.
A teraz anime pełnomertażowe,osobiście musicie obejrzeć produkcje Mizaaki'ego-san.Jak na razie oejrzałam tylko ,,Spirited Away'',ale mam zamiar obejrzeć jeszcze inne jego filmy.Z innych proponuję wam obejrzeć filmy z ,,Fullmetal Alchemist''.Przy jednym z nich się popłakałam przy końcu.Nie pamiętam już nazwy,ale film trwał trzy godziny.Po prostu go pokochałam.
Manga.Wszystkie,a przynajmniej większość anime,które opisałam wcześniej są na podstawie mangi.Lae mam jeszcze kilka do polecenia,które jeszcze się nie doczekały adaptacji,lub ich nie oglądałam,czyli,,Ao no Exorcist'', ,,Nurarihion no Mago'' , ,,Shinigami Lover's"(to takie małe,12-rozdziałowe love-story,przepiękna opowieść), ,,The Breaker" i ,,1/2 Prince''.Mam nadzieję,że jeżeli się zdecydujecie któreś przeczytać,to się wam spodoba^^.
Myślę,że na tym zakończę dzisiejszą rozprawę.A więc werdykt:Myślę,że każdy znajdzie coś dla siebie z proponowanych przeze mnie książek,filmów czy anime lub mangi.Pozdrawiam was serdecznie!
Darka3363

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz