sobota, 4 lipca 2015

Nowa muzyka

Czołem ludzie! Nie, to jeszcze nie nowy rozdział.
Otóż ostatnio odkryłam, gdzie tata ma swoją muzykę, dzięki czemu mogłam posłuchać trochę jego muzyki. Była spoko, sporo z nich znałam, bo z radia X'D Ale ale...Uznałam, że zrobię mały back in time i wzięłam niektóre rytmy z taty playlisty i teraz także wy możecie tego posłuchać! Spróbujcie trochę tej muzyki i koniecznie włączcie Peter Gunn bo wy to znacie na pewno, tylko nie pod tym tytułem^^
To wszystko, rozejść się!
Pozdrawiam:
Darka3363

3 komentarze:

  1. Naruko: Masz zje**pizdeko tate, neee?
    Naruto: Nasz też jest !!!!
    Memma: tiaaa, oka-san twierdzi inaczej ..... Szkoda szafy
    Naruko: Jakim cudem ja to przekapiłam ?
    N&M: Byłaś na noc u Sasuke ^///^
    Naruko:O czym w myśli cie hmmmmm?
    N&M: hihihi o niczym *wycierałą krew z nosa *
    Naruko: Zboczeńcy *Foch*
    Naruto: I się fochneła
    Memma: no nic to my zkończymy
    N&M:Pozdrawiamy
    Memma i naruto z fochniętą naruko -.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naruko: Sumimasen Will-san nie mogłam się podtrzymać
      N&M po mhmn mo mhmmmn cy !!!! * krzyczą związani pod ściana*
      Naruko: cicho HENTAI( zboczńcy z jap) !!!!!!!
      Pozdrawiam
      Naruko ;*

      Usuń
    2. Wiem, że mam fajnego tatę^^ Ma spoko gust muzyczny, no ale niektórzy wykonawcy mi się po prostu nie podobają, których on słucha -.-" Ale tak to lubimy tę samą muzykę^^
      Pozdrawiam~!
      Darka3363
      *WDP wyjechała na małe wakacje, wrócą dopiero za kilka dni*

      Usuń