sobota, 18 lipca 2015

Yelp. Nie wiem, czy to przełkniecie.

Ohayo~!
Otóż wstawiając nowy szablon na mojego drugiego bloga (jestem z niego dumna^///^) i podczas słuchania muzyki, do głowy wpadł mi głupi pomysł - a mianowicie:,,A gdyby tak...Napisać one-shota, w którym Yoh jest kobietą, a Hao o tym nie wiedział?".Nie mam pojęcia, dlaczego wpadło mi to do głowy, ale wyraźcie swoją opinię: chcielibyście coś takiego, czy też mam trzymać się od tego pomysłu najdalej, jak tylko się da? Liczę na wasze wsparcie!
Pozdrawiam~
Darka3363 ^.^

2 komentarze:

  1. Naruko: Jak to mawia kyuu "jak na lato"
    Naruto: ehhh mówi , że się nie może doczekać
    Memma:Naruto co ci ?
    Naruto: widziałeś ostanie odc naruto ????
    Memma:eeee nie?
    Naruto nie ważne
    Naruko: Tiaaa więc czekamy na opo
    Pozdrawiamy
    Naruko i reszta :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie to są tylko takie dywagacje, żeby coś takiego zrobić, ale skoro może być, to nie ma sprawy^^
      Kyuu: Nie widzieliśmy odcinków ,,Naruto" już dawnoo~!
      Ale to dlatego, że przeczytałam całą mangę. Nie mam specjalnie jakoś ochoty teraz oglądać anime.
      Również pozdrawiamy~!
      Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia

      Usuń