wtorek, 1 kwietnia 2014

Notka informacyjna o one-shocie kolejnym.

Oto znowu ja!
Kyuu:Jaki ty tytuł dałaś temu postowi Darka-san?!Co to ma być?
Mistrz Yoda się zadomowił w moim słownictwie na chwilę.I się nie pytaj,dlaczego,bo nie oglądałam ostatnio Star Wars.Ale my przecież nie o tym!Kolejna seria moich wymysłów będzie o...
Toshiro:*werble*
ODBIJANIU ITASIA!!!
Sakura:*fanfary*
Sasuke:To my idziemy po mojego brata?Czemu ja nic o tym nie wiem?!
Bo jestem dopiero w trakcie pisania,Sasuke.
Naru:W one-shocie pojawią się goście specjalni:Will i Shun!
WDP:YAY!!!
Tak,tak,już cicho,bo nie skończę pisać.Tak więc pojawią się Will i Shun,wasi ulubieńcy,może pojawi się nawet na chwilę Robin.Ale na pewno będzie też moja siostra,Lucy,ale nie jako nasza pomoc w odbijaniu,ale trochę innego rodzaju.Więc czekajcie cierpliwie,a doczekacie się...
A teraz trochę z innej beczki.Co u was w szkole zrobili uczniowie na Prima Aprilis?Bo u mnie sporo osób zamieniło się w Radę Pedagogiczną,byli prawie wszyscy nauczyciele,a ewangelia...na początku się zastanawiałam,co się do cholery dzieje,no bo tytuł,,Ewangelia wg św.Ucznia''?Przecież nie ma takiej,nawet osoba,która jest ateistą chyba wie,że ewangelie są cztery.A najlepsza jest jednak treść,było o teście na 7.lekcji dla uczniów i o skutkach jego nie napisania,czyli siedzenie kolejny rok w tej samej klasie.No cóż...bywa^^Ale ja już kończę i zabieram się za pisanie.
WDP:Do zobaczenia!
Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia

2 komentarze:

  1. Darka, mamy problem ;-; Shuna nie ma. Na wakacje pojechał ;-;
    Polska: Ale ja jestem! I kazał mi cię pilnować, więc raczej muszę iść -,-
    A walczyć umiesz? O.o
    P: Nie. Polska się tak sama z siebie broniła przed nazistami -,_
    Wiesz... zgubiłam się, Feliks ._.
    P: W sumie to ja też...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shuna nie ma,bieda!I co ja zrobię,co ;-;?
      Kyuu:Hej,jeszcze jest Polska.
      Tak,ale teraz muszę zmienić początek,żeby pasowało do Feliksa.No cóż...I tak mi się uda,nie ważne,że Shun na wakacjach,niech tylko szybko wróci,bo będę tęsknić za jego poważnym tonem w stosunku do ciebie...Więc Shun,pospiesz się i niech obudzi się w tobie rodzicielska miłość do Will,aby się nią opiekować.
      Naru:Przecież wszyscy wiemy,że nie wytrzymasz długo bez Will.
      Sasuke:Fakt.
      No więc,brać się za zmiany początku!
      Pozdrawiamy:
      Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia

      Usuń