sobota, 19 kwietnia 2014

Co będzie następne?

Witajcie,moi drodzy!
WDP:Tak,to znowu my,już drugi raz w tym dniu.
Oj,cicho tam.Tak więc,chciałam was poinformować,że kolejna seria one-shotów będzie opierać się na Bleachu!
Naru:*trąbka*
Sasuke:*bębenki*
Kyuu:*marakasy*
Tak czy inaczej,będzie dużo Ichigo,akcji jego ojca,załamywania się Karin,no i SS.Myślę,że wybrałam dość ciekawy temat,bo jest on trochę niecodzienny.Ale dobra,ja już kończę!
Pozdrawiamy:
Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia
*Wchodzi Ichigo*
Ichi:Ja się nie zgadzam,nie chcę w tym brać udziału!
Ale musisz,już wszystko ustalone.
Ichi:No ale,to jakieś dziwne jest,no bo żebym...hghgmmghmh!!!
Tsuna:Przestań,bo zaraz zdradzisz,co będzie!
Ichi:*kiwa głową*
Tsuna:*puszcza*
Skoro nie ma już żadnych obiekcji,to czas już kończyć,więc...WYNOCHA Z MOJEGO POKOJU!!!

3 komentarze:

  1. Na wszystkie pisanki świata! Ty piszesz takie cudne notki, a ja nie mam kiedy komentować! ;-; Przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przeprasszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam!
    Feliks: Ufff... nareszcie skończyła...
    Shun: I popadla w głędoką depresję *spogląda na załamaną Will płaczącą w kącie*
    Feliks: Cóż... czekamy na następne notki, Darka-san ^^
    Will

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Pisk*Kyaaa!SHUN WRÓCIŁ!!!
      WDP:Tak,Shun wró...SHUN!Stęskniliśmy się!*wszyscy rzucają się na Shuna*
      I już nie przepraszaj,ja sama nie mam czasu^^wyluzuj;3
      Kyuu:I nie zezwalamy na depresję na naszym blogu,chcemy tu cieszących się ludzi!
      Sasuke:No i Feliksa zostawiłaś^^Fajno!
      Pozdrawiamy:
      Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia

      Usuń
  2. Jeśli jesteś ciekawa mojej twórczości w dziedzinie One-shot to zapraszam do mnie gdzie znajduje się historia pod tytułem Historia Kopciuszka - Wydanie Shaman King. Mam nadzieję że przypadnie Ci do gustu
    pozdrawiam.
    No i nie mogę się doczekać też twojej twórczości

    OdpowiedzUsuń