wtorek, 12 lipca 2016

TAG #2

Nie Will, nie będę krzyczeć. Ja cię tylko okrutnie zabiję. Jak mogłaś mi to zrobić ;-;?! To jest wredne!
Ja wiem, że ja sporo czytam, no ale znalezienie żeńskich postaci odpowiadających do tego tutaj zestawienia jest trudne, zwłaszcza, że jasny gwint bardziej skupiam sięna fabule aniżeli na postaciach pobocznych ;-;. Tak, większość książek, które czytam, za głównego bohatera mają faceta, a nie kobietę więc wiecie XD Ale udało mi się zrobić jakieś zestawienie poza dwoma podpunktami.
Nie, nie przytoczyłam nigdzie jakiejkolwiek książki Cassandry Clare. Przeczytałam kilka tomów ,,Darów Anioła” tylko i wyłącznie ze względu na Magnusa, Jace mnie obrzydza. Nie, nie możecie mnie za to zabić.

1.Troskliwa – postać, której nie można nie pokochać. 
Ech, trudne to XD Nie mam zbyt wielu pomysłów, chociaż… Chyba Sonea podpada pod tą kategorię z ,,Trylogii Czarnego Maga” Trudi Canavan. Dziewczyna ma dobre serce, kocha swoje wujostwo, swoich przyjaciół i chociaż na początku osądzała magów za to, że są magami, to nieco później przekonała się, że z nimi jest tak samo jak z bylcami – mają różne charaktery, podobnie jak wiele osób, które zna osobiście.
2.Kumpela – postać, z którą mogłabyś\mógłbyś zaprzyjaźnić.
Luna Lovegood z ,,Harry’ego Pottera” Rowling! Ta dziewczyna jest fantastyczna! Ponadto jest w Ravenclaw – moim Domu, do którego się dostałam przez pottermore.com ^^ Nie, nie podam nicku XD Tak czy inaczej, Luna jest dziewczyną o otwartym umyśle i bardzo mądrą, nawet jeśli często wygaduje niestworzone rzeczy, jak to się innym wydaje. Czy też raczej, jak ja to ujmuję, widzi więcej od innych. Poza tym, ludzie uważani za szaleńców przez społeczeństwo przez bycie innym niż reszta to sami swoi dla mnie XD
3.Kokietka – postać, która zawsze pojawia się w nieodpowiednim momencie.
Brak totalny pomysłów, bardziej się skupiam na męskich postaciach aniżeli żeńskich XD Chyba że żeńska postać jest główną bohaterką XDD Zresztą, nie spotkałam się jeszcze w książkach z takim typem więc… XD
4.Rozpustna – myśląca tylko o sobie.
Zdecydowanie matka Leeshy z ,,Malowanego człowieka” Petera Bretta. Tylko zapomniałam, jak ona ma na imię XD. Nie cierpię tej suki. Nie będę spojlerować, co i jak z nią, bo to byłoby już zbyt wredne, ale nikt jej nie lubi. Podam wam przykład wyjęty z książki, kiedy Leesha powiedziała ojcu, że chciałaby, żeby jej matkę zabrały demony. Na to jej ojciec powiedział, że nie wolno tak źle życzyć nigdy nikomu. Potem jednak dodał, że demony pewnie i tak by ją oddały. Więc wiecie, niefajna baba XD.
5.Poprawna – postać, która musi mieć wszystko zaplanowane.
Nawet nie wiecie jak bardzo pasuje mi tu pewien męski bohater T.T No ale niestety, tutaj można podawać tylko postacie żeńskie -.-”
6.Zachwycona – postać zgadzająca się na wszystko, rzadko mająca swoje zdanie.
Mam wrażenie, że do tego tytułu najlepiej pasuje Pansy Parkinson, wiadomo, że z ,,Harry’ego Pottera” Rowling. Szczerze mówiąc to nie wiem czemu, ona pojawia się bardzo rzadko w książkach i w filmach, ale sprawia takie wrażenie zgadzającej się na wszystko, co tylko powie Draco Malfoy.
7.Lwica – postać, która ma zawsze wysokie wymagania i trudno ją czymkolwiek zadowolić.
Hah, jak widzę Lwica, to ja myślę Calanthe z ,,Wiedźmina”  Andrzeja Sapkowskiego – w końcu nie bez powodu była nazywana Lwicą z Cintrii. Pasuje też pod kategorię kick ass, oczywiście, no ale Lwica no XD No wiecie, dziedziczka tronu Cintrii, prowadząca na bój kawał wojska, która jest geniuszem taktycznym… No, tak czy siak jak Lwica, to ona XD.
8.Agresywna – postać kick ass.
Oficer Holly Nieduża z oddziału SKRZAT, seria ,,Artemis Fowl” Eoina Colfera. Pomimo nieprzyjemnego jej wejścia w pierwszym tomie (ekhem, została porwana, ekhem), to zdecydowanie można ją nazwać kick ass. Gdyby nie ona, to Artemis prawdopodobnie byłby martwy już kilkanaście razy w ciągu całej serii. Poza tym – jako pierwsza oficer żeńska z oddziału SKRZAT, musi być wyjątkowa, bo była pierwszą kobietą, która otrzymała właśnie ten tytuł. Deal with it.
9.Zmienna – postać, która często zmienia uczucia.
Nie wiem. Nie mam pojęcia. Od kilku dni się zastanawiam i na nic nie wpadłam XD
10.Zraniona – postać po przejściach.
Leesha z ,,Malowanego człowieka” Petera Bretta. Nie dość, że ma matkę sukę, to jeszcze jej narzeczony naopowiadał kłamstw, przez co mogła zostać wygnana nawet ze swojej wioski. Tylko jej ojciec i stara Zielarka Bruna byli po jej stronie. No i jeszcze poniekąd jej przyjaciółki, ale to pomińmy XD.

Will, wiedz, że ja się kiedyś zemszczę. Zobaczysz.
EDIT: Nie nominuję nikogo. Nie chce mi się.
Pozdrawiam!

Darka363

1 komentarz:

  1. A proszę bardzo! Dawaj! Przyjmę wszystko na klatę!
    Shun:Wszystko byleby rozdziału nie pisać, co?
    Aye!

    OdpowiedzUsuń