piątek, 22 lipca 2016

Liebster Award w lipcu?! A czemu by nie! Po raz siódmy na tym blogu!

*Darka leży sobie na dywanie przed kominkiem i śpi, a jej dwa wilki, Kuro i Shiro, leżą na niej, jakby byli kocami*
*Nagle do pokoju wbija Kyuu, jako niezawodny asystent autorki, z papierami w szponach*
Kyuu: Darka-san!
Darka: Zzz…
Kyuu: Masz kolejną nominację!
Darka: *Natychmiast się budzi* Na co znowu?!
Kyuu: Liebster Award!
Darka:… Czekaj, jaki miesiąc mamy?
Kyuu: Lipiec.
Darka: Takie rzeczy przecież są w miesiącach zimowych!
Kyuu: Najwidoczniej to zmienili… Nie marudź, Winter-san cię nominowała, nie wypada przecież nie odpowiedzieć!
Darka: No dobra *wyłazi spod Kuro i Shiro* No to dawaj te papiery, trzeba przypomnieć zasady…

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Oczywiście dziękuję Winter za nominację, bo jakże by inaczej ^^ A teraz, czas na odpowiedzi!
1. Jakie jest Twoje pięć rzeczy, które chciałabyś zrobić przed śmiercią?
Nie wiem, szczerze mówiąc… Zaraz coś wymyślę!
*Pół godziny później*
Skok ze spadochronem, skok na bungee…
*Kolejne pół godziny później*
O, wiem, skoczyć z dwudziestometrowej trampoliny do basenu!
*I jeszcze kolejne pół godziny później*
Zakończyłabym wszystkie rozpoczęte shoty, o. I jeszcze bym zjadła masę czekolady.
2. Dlaczego zaczęłaś pisać?
A, tak jakoś mi to wpadło do głowy, nawet nie wiem, czemu XD Było to lata temu, więc już nie pamiętam, co mnie zachęciło, ale do teraz zachęcają mnie komentarze ludków do pisania ^^ Ale i nie tylko, bo sama lubię pisać, więc to nie jest jakoś tak, że robię to wyłącznie dla wyświetleń.
3. Masz jakieś fobie?
Nope.
4. Opisz swój dowolny sen, bo te chyba zawsze są dziwne.
Już opisywałam ten sen, w którym byłam zabijana… Ale jest jeszcze inny, w którym jeździłam na bicyklu.
5. Wierzysz w magię/ istnienie świata pozaziemskiego? Uzasadnij.
No tak, wierzę, choćby z tego względu, że już słyszałam wielu ludzi, którzy sami doświadczyli jego istnienia, mam na myśli magii. Poza tym, to czemu nie?
A co do świata pozaziemskiego… Chodzi o sens metaforyczny czy też astronomiczny? XD Jak astronomiczny, to chyba oczywiste, że istnieją inne światy, a metaforyczny… Wierzę, że jakiś tam jest. Czy też raczej nie jakiś, a Niebo, Piekło i Czyściec. Ale to już się tyczy mojej wiary, a tego, jak i polityki, nie chcę tego tutaj umieszczać.
6. Gdybyś do końca życia miał wykonywać jakąś czynność, co by to było? Uzasadnij.
Nie wiem. Pewnie pisanie, bo zawsze znajdę jakiś temat do pisania, czy to artykułów, czy to one-shotów.
7. Byłbyś w stanie oddać za kogoś życie? Za kogo/dlaczego?
Jasne. Za rodzinę, za ojczyznę, za wolność. Bo to są dla mnie sprawy najważniejsze.
8. Jaki masz stosunek do samobójstwa?
To zależy. Ludzie czasami nie potrafią poradzić sobie ze swoimi problemami, a sprawę pogarsza fakt, że inni tego nie zauważają. Owszem, mogę się starać zrozumieć powody, nawet jeśli będą wydawać mi się głupie. Ale wolałabym, żeby samobójców w ogóle nie było z przyczyn właśnie cywilnych.
Inna sprawa ma się z samobójcami, którzy zostali schwytani podczas wojny i stali się jeńcami. Mogliby być bardzo, ale to bardzo brutalnie przesłuchiwani i przez to popełniają samobójstwo, ponieważ nie chcą wsypać kolegów. Gdybym była przez wroga schwytana i miała perspektywę albo zabicia się i nie wsypania kolegów, albo być torturowana, wsypać kolegów i miałabym traumę do końca życia, to wybrałabym to pierwsze.
9. Co myślisz o dzisiejszej młodzieży?
Nie mam zdania za bardzo. No, może o tych młodszych moich kolegach ze szkoły w gimnazjum, że zrobili się dość wydelikaceni, ale co ja tam wiem XD
10. Co sądzisz o ustawie aborcyjnej?
Nie mieszam się do tego, bo polityka. Zresztą, teraz bardziej mnie interesuje TK, a nie ustawa aborcyjna.
11. Jeśli musiałabyś wyjechać z Polski nie mogłabyś nigdy wrócić, w jakim kraju byś zamieszkała i dlaczego?
Do Japonii, to pewne XD

A teraz, nominuję:
Willmerę Cole (mówiłam, że coś wymyślę)
Paulinę
Sonę Sukini Anę, za to, że w końcu coś napisała XD

Oto pytania:
1. Ostatnio zakupiona m\przez ciebie książka?
2. W jaką grę ostatnio zapamiętale grasz?
3. Nagle trafiasz do świata, gdzie na dzień dobry dostajesz do wyboru trzy dowolne bronie, a potem ruszasz na wojnę, bo trzeba. Możesz wybierać pomiędzy bronią nowoczesną, hipernowoczesną i broń starszej daty, typu włócznie, miecze sztylety. Co wybierzesz? Naturalnie można wymieszać typy broni.
4. Ostatnio przez ciebie ściągnięta piosenka na komputer/komórkę/MP3.
5. Ostatnio ulubiony, obcojęzyczny cytat to…?
6. Jaka jest data twojego oficjalnego wejścia w świat blogów, czyli publikacja pierwszego tekstu na najpierwszejszego bloga?
7. Co lubisz robić w wolnym czasie?
8. Twoja ,,miłość od pierwszego wejrzenia” to…? Mam na myśli oczywiście przedmioty nieożywione XD
9. Masz jakiś swój ulubiony rysunek, wykonany oczywiście przez ciebie? Pokażesz go nam, jeżeli odpowiedź brzmi tak?
10. Jaka jest twoja ulubiona postać OC, jaką kiedykolwiek stworzyłaś? Jak nie możesz wybrać jednej, to wybierz do trzech postaci XD
11. Jaką chciałabyś mieć supermoc?

Na dzień dzisiejszy to tyle. No, a teraz lecę maniaczyć w Elsworda XD
Pozdrawiamy!

Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia

4 komentarze:

  1. I właśnie przez takich ludzi jak ty nie mogę skończyć rozdziału, o! XD Ale dobra, podejmuję wyzwanie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostrzegałam, że się zemszczę, ha! XD
      A poza tym, nie przeze mnie i ludzi mojego pokroju, bo masz jeszcze masę czasu w tak zwanym międzyczasie odpowiadania na pytania, no! XD

      Usuń
    2. Już skończyłam, wbijaj na bloga XD

      Usuń
  2. Hejo! Tak apropo Liebster Award to chciałabym cię poinformować, że Cię nominowałam xD
    http://shaman-king-akiko.blogspot.com/2016/07/liebster-award.html
    Co prawda szablon u mnie dalej leży, jednak jutro zamierzam ruszyć z historią, więc jakbyś chciała zobaczyć to serdecznie zapraszam :D Pozdrawiam! :P

    OdpowiedzUsuń