poniedziałek, 25 lipca 2016

Osiem razy po dwa razy i kolejny Liebster jest!

Darka: *Siedzi na fotelu i czyta książkę*
Naru: *Wbija* Darka-san! Kolejna nominacja!
Darka: Serio? Ojej, jak się seria zaczyna, to tradycyjnie dwie nominacje muszę dostać, co? XD A tak w ogóle to gdzie Kyuu, to on zwykle przynosi mi takie wiadomości.
Naru: Nie mam pojęcia, zapodział się gdzieś rano.
Darka: A, olać to, później go poszukamy. A teraz przechodzimy do rzeczy. Najpierw, jak zawsze, nasze ukochane zasady XD

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Oczywiście dziękuję Arii Adler za nominację, doceniam to, że ktoś docenia moje wypociny ^^
A teraz przejdźmy do pytań!
1. Zakochałaś się kiedyś w postaci z kreskówki /anime/filmu/książki? Choćby wtedy gdy byłaś mała.
Proszę cię, Syriusz Black to wciąż jest miłość mojego życia <3 A poza tym to co chwila zakochuję sięw jakiejś postaci, so... XD
2. Twoja ulubiona postać fikcyjna z dzieciństwa?
Zawsze Shuna Kazami lubiłam z Bakugańca ^^
Shun: Dzięki.
Spoko, stary. A teraz lepiej wracaj do Will, zanim zauważy, że cię nie ma.
3. Czy chciałabyś kiedyś wyruszyć w rejs dookoła świata?
No pewnie, uwielbiam podróże ^^
4. Masz jakieś przedmioty w domu związane z anime/mangą?
Moja siostra ma dwa tomiki ,,Fairy Tail", a ja zasadniczo to niczego nie mam XD
5. Jakie jest twoje hobby? Jeśli masz jakieś oprócz pisania xD
Uwielbiam śpiewać i, jeżeli to zalicza siędo hobby, czytać książki XD
6. Czy gdyby tak nagle się okazało, że twoja postać OC żyje naprawdę w tym samym mieście co Ty, a zdałaś sobie z tego sprawę dopiero po napisaniu już kilkunastu rozdziałów o niej na bloga, to czy kontynuowałabyś pisanie czy zmieniłabyś główną bohaterkę? A moze masz inne rozwiązanie?
Shiki, mordko ty moja, nauczysz się mówić po polsku i będziemy razem stuiować, co ty na to? XD
Shiki: Jak dla mnie to okey, ale martię się, co by Hime powiedziała.
A spoko! Ona też może z nami zamieszkać, nawet jeden pokój wam dam XD
I dalej bym pisała z moim najulubieńszym OC, bo tak XD
7. Jest jakieś miejsce na świecie które chciałabyś odwiedzić, aż tak, że mogłabyś teraz rzucić wyszystko co robisz, spakować walizki i wyjechać?
W Japonii chciałabym zobaczyć chociażby Ikebukuro i Tokio ogólnie, Izumo też nie zaszkodziłoy zobaczyć ^^
8. Masz swój ulubiony film? Jak tak to jaki? :3
Nie mam ulubionego filmu, ale z serii, które polecam to oczywiście ,,Harry Potter", ,,Władca Pierścieni", ,,Gwiezdne Wojny" oraz ,,Artur i Minimki" :D
9. Ulubiona postać w SK?
Nie mam jednej, uwielbiam bliźniaków i Rena ^^ Ach, ten Ren, hardcore na maksa XD
10. Gdybyś mógł zmienić się na jeden dzień w postać ze swojego opowiadania, to kto by to był i dlaczego.
Albo Shiki, bo to moja ulubiona postać OC, albo Mugen, bo jest fantastyczna, albo Hikaru, bo to Hikaru jest, albo Kim Tao, bo on jest Tao XD
11. Czy chciałabyś zostać choćby na jeden dzień jakimś zwierzakiem i poznać jego punkt widzenia?
Chciałabym być kotem. Uwielbiam koty. Mam dwie kotki nawet w domu, Kiarę i Norę <3


No, to koniec pytań. Nie nominuję nikogo, bo jestem leniem i nie chce mi się wymyślać pytań XD No, Naru, idziemy szukać Kyuu, może znowu przypadkiem zasnął na drzewie!
Naru: Hai!
Pozdrawiamy!
Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz