sobota, 20 lutego 2016

Liebster Award, odcinek piąty

                Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w zamian za dobrze „wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz inne blogi (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 10 pytań.

                Darka: Well… dzięki za nominację, Willcia ^^ Czy tylko mi się wydaje, czy rok temu nie było czasem jedenastu pytań?
                Kyuu: *Przegląda papiery* Ano, ostatnio było jedenaście pytań. I była zasada o nienominowaniu osób, które nominowały ciebie.
                Darka: Pozmieniało się, nie ma co. Ale co tam! Odcinek piąty LA właśnie się rozpoczyna!

1.Kto jest twoim ulubionym książkowym/filmowym/serialowym etc. czarnym charakterem? Well… Nie mam za bardzo ^^ Lubię Hao, oczywiście!
Hao: Hej!
No co? W anime właśnie jesteś antagonistą -.-”

2.Ostatnio przeczytana przez ciebie książka?
Ostatnio przeczytałam ,,Miecz Przeznaczenia” Sapkowskiego, a ostatnimi czasy zaczytuję się w ,,Krwi Elfów” tegoż samego autora <3

3.Najlepszy film jaki kiedykolwiek oglądałeś/aś? Dlaczego ci się podobał?
O matko… Rzadko oglądam filmy ^^” Oczywiście ,,Harry Potter”! A podobał mi się, bo to ,,Harry Potter” XD

4.Oglądałeś/aś Hetalię? Jeśli tak to powiedz jaka jest twoja ulubiona postać i ulubiony parring (tylko szczerze, ja wszystko widzę =.=). A jeśli nie oglądałeś/aś to co ty tu jeszcze robisz? Jazda na keskoweczki.pl =.=
Ano, oglądałam, ulubiona postać: Feliks Łukasiewicz! A parringu to nie mam ^^”

5.Z czego najczęściej korzystasz na internecie? (np. Facebook, ask, itp.)
Cóż, blogger, YT, zaglądam na aska i na fejsie. A teraz siedzę jeszcze na wbijam.pl, bo oglądam tam Magi ^^

6.Ulubiony kanał na YouTube’ie?
Lubię oglądać Elevena i Clouda ;D Stereo Love Studio też lubię obejrzeć ^^

7.Co sądzisz o serialach typu Trudne Sprawy, Szkoła itd.? Denerwują cię czy może wręcz przeciwnie?
Jak komuś się podoba to niech se ogląda, ale mnie osobiście to ścierwo odrzuca.

8.Czy masz jakąś złotą myśl, którą kierujesz się w życiu? Jaką?
Spoko, rilaks kobito. To jeszcze nie koniec świata. Zawsze może być gorzej!

9.Jaką cechę cenisz u innych, a jaką gardzisz?
Cenię sobie ludzi spokojnych, zaś nie cierpię samolubnych -.-”

10.Jaki jest twój ulubiony zespół muzyczny? I dlaczego to BIGBANG?
Hah, to nie jest BIGBANG XD Nie mam szczególnie jakoś ulubionych zespołów, ale uwielbiam słuchać Linkin Park, Halestorm, Black Veil Brides i Evanescene.


To już wszystko ^^ A teraz nominacje!
            Asakura Destiny:Gdy los daje drugą szansę nie wypuszczaj jej z rąk

I koniec, bo reszta albo nie lubi, albo zawieszona albo coś tam -.-”
Czas na pytania!
1.Ukochane twoje cytaty to?
2.Trafiłaś na bezludną wyspę, ale znalazłaś złotą monetę, która okazuje się być dżinem i może spełnić dwa życzenia. Jakie te życzenia będą?
                3.Ostatnio ukochana przez ciebie piosenka to?
4.Ostatnio obejrzane anime/przeczytana manga/ niepotrzebne skreślić?
5.Ulubione powiedzenie?
6.Ulubiona postać z ulubionych serii książek to?
7.Którego autora jesteś gotowa żywcem zakopać za śmierć twojej ulubionej postaci?
8.Najbardziej wzruszająca scena, którą kiedykolwiek widziałaś to?
9.Jakie blogi najbardziej polecasz innym do czytania?
10.Czy kiedykolwiek zastanawiałaś się, od kogo co roku zaczyna się LA?

Hah, udało się napisać! A teraz lecę nominować innych~!
Pozdrawiamy!

Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia

2 komentarze:

  1. Shun: Zasada o nienominowaniu osoby, która cię nominowała zniknęła, ponieważ Will koniecznie chciała zmieścić regulamin obok obrazka. A ponieważ się nie mieścił, to go sobie skróciła -,-
    Myślałam, że ta zasada jest logiczna i nie trzeba jej dodawać ^^"
    Ale skoro już mnie nominowałaś, to wezmę przykład z Dary i odpowiem na pytania w komentarzu, a co xD

    1.Ukochane twoje cytaty to?
    Już podawałam wczoraj >.>
    2.Trafiłaś na bezludną wyspę, ale znalazłaś złotą monetę, która okazuje się być dżinem i może spełnić dwa życzenia. Jakie te życzenia będą?
    Pierwsze: Wrócić do domu. Po drugie, jak typowy polski cebulak, zażyczyłabym sobie więcej życzeń xD
    3.Ostatnio ukochana przez ciebie piosenka to?
    BIGBANG - This Love (I zupełnie nie wiem skąd ten wykonawca, skoro całą piosenkę śpiewa G-Dragon, a nie BIGBANG jako zespół. ale co je cię będę z wytwórnią kłócić >.>)
    4.Ostatnio obejrzane anime/przeczytana manga/ niepotrzebne skreślić?
    Boże... ostatnio obejrzane anime to chyba było Noragami (kilka miesięcy temu ;-;), a manga - Ilegenes: Ścieżki Obsydianu. 4 tom. Wpadło mi w ręce w emipku, zakochałam się w kresce i co zrobisz, nic nie zrobisz. >.>
    5.Ulubione powiedzenie?
    Chyba nie posiadam xD A przynajmniej żadnego nie mogę sobie na chwilę obecną przypomnieć >.>
    6.Ulubiona postać z ulubionych serii książek to?
    Ulubiona postać z ulubionej serii książek? Kurde, muszę się zastanowić jaka jest moja ulubiona seria książek xD Bo lubię i Zmierzch, i Dary Anioła, i Klątwę Tygrysa, i Więźnia Labiryntu, i Niezgodną, i... Dobra, powiedzmy, że Kieł z Maximum Ride. Jest taki shunowaty ^^
    7.Którego autora jesteś gotowa żywcem zakopać za śmierć twojej ulubionej postaci?
    Zdecydowanie Cassandrę Clare. I nawet nie zapaliłabym dla niej znicza. Zabiła mi Sebastiana/Jonathana (niepotrzebne skreślić), więc niech się buja ;-;
    8.Najbardziej wzruszająca scena, którą kiedykolwiek widziałaś to?
    Zakończenie anime Amnesia. Przez cały ostatni odcinek ryczałam jak bóbr, pamiętam to do dzisiaj, a oglądałam to parę ładnych lat temu.
    9.Jakie blogi najbardziej polecasz innym do czytania?
    Nie wiem, ja się ostatnio na fanfiction.net przerzuciłam, to wiesz xD
    10.Czy kiedykolwiek zastanawiałaś się, od kogo co roku zaczyna się LA?
    Niezbyt. Zawsze mi się wydawało, że ono się nie zaczyna, tylko przez cały czas tak krąży po odmętach internetu O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wszystko jasne -.-" Willcia, nie wprowadzaj aż tak ludzi w błąd XDD
      Hao: Hej, a gdzie się podział tamten komentarz, przecież już pisałaś tutaj odpowiedź?
      Pewnie zapomniałam wcisnąć magiczny przycisk ,,opublikuj" i wyłączyłam stronę ^^"
      WDP:*zbiorowy face palm*
      Oj tam, nie było tematu!
      I dziękuję za odpowiedzi, bardzo mi miło się zrobiło, że pamiętałaś o tym ^^ A ta zasada o nienominacji tego, kto cię nominował jest głupia, bo przez to zarąbiste blogi są za mało nagradzane.
      WDP: Zgadzamy się! *Bo muszą, w końcu szefowa zawsze ma rację XD*
      Well... To ja się zmywam, bo muszę trochę notek zacząć pisać XD
      Pozdrawiamy!
      Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia

      Usuń