poniedziałek, 12 stycznia 2015

Liebster Award…Znowu?! Zapraszamy na edycję czwartą!

*Darka siedzi w fotelu i czyta gazetę*
Darka: Hmm, trzęsienie ziemi…Hades się wkurzył. Kolejne ataki terrorystyczne w Ameryce…Chyba znowu Lucy rozwaliła pół ulicy, kiedy była na misji z Nico i Percym…
Kyuu:*Wchodzi i pokazuje Darce papiery pod sam nos*
Darka: A cóż to znowu? Rachunki czy wykaz kolejnych zniszczeń?
Kyuu: Nie. Kolejne nominacje do Liebster Award.
Darka: Że słucham?! Myślałam że mam to już za sobą!*Wstaje gwałtownie i wyrzuca gazetę za siebie*
Kyuu: No jak widzisz nie. Will nominowała twojego drugiego bloga, a Miki u siebie nominowała ciebie.
Darka:*Załamka*Myślałam, że ten okres mam już za sobą T.T I znowu trzeba wymyślać fajne pytania TT.TT!
Hao:*Wchodzi z paczką paluszków*Co jest?
Kyuu: Darka-san ma załamkę, bo znowu została nominowana.
Hao:*Wypuszcza paczkę paluszków na podłogę*Oł shit...I co teraz zrobimy?
Darka: *Oświecenie*Mam pomysł!
Hao: Zamieniamy się w słuch.
Darka: Zrobię tak: Wrzucę odpowiedzi do pytań na ten blog, a na WDP wrzucę link, że został nominowany do LA i jeżeli ktoś chce przeczytać odpowiedzi, to właśnie tutaj! Ha, ale jestem mądra ~^o^~.
Kyuu: Niezły pomysł.
Darka: No ba, w końcu mój^^.
Dobra, a teraz formułka, która musi się znaleźć:

Nominacja do Liebster Award jest przyznawana przez autora innego bloga za "dobrze wykonaną robotę" w celu rozpowszechnienia blogów o mniejszej ilości obserwatorów.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez osobę, która cię nominowała i zadać kolejne 11 pytań, 11 osobom, którym chcesz przyznać nagrodę.
Nie można nominować osoby, która cię nominowała.

Dziękuję za nominację Will i Miki, odpowiadać na pytania lubię, ale nie pisać! Ale i tak dzięki^^.
A teraz odpowiedzi:
Miki:

1. Jakie Anime lubisz najbardziej?
Nie mam,gdyż lubię sporo anime,np.Naruto,Bleach,One Piece...
2. Czy jest jakaś postać która jest dla Ciebie wyjątkowa?
Tak,jest to Artemis Fowl z książek mu poświęconych.Zmieniał się na przestrzeni kolejnych części,a mimo to nadal pozostał chłodno myślącym geniuszem.I za to go kocham!
3. Kto jest przystojniejszy Hao, Yoh, Horo, Lyserg, Choco, Ren, Ryo czy Faust? xD
Nie mam zdania,poza tym...Czemu którykolwiek z bliźniaków ma być przystojniejszy,skoro wyglądają tak samo?!Styl mają różny,ale,co jak co,wyglądają podobnie.
4. Ulubione jedzenie?
Pierogi*q*
5. Co Cię interesuje?
Muzyka,astronomia,książki fantazy,pisanie,dowiadywanie się nowych ciekawych rzeczy,teatr.
6. Plany na przyszłość?
Skończyć liceum i wyjechać do Warszawy na studia.
7. Gdzie najchętniej spędzasz wakacje?
A w domu^^.
8. Ilu masz przyjaciół za których dałbyś/dałabyś wszystko?
Myślę,że ktoś by się znalazł,lecz konkretnej liczby nie podam.
9. Co sprawia że się uśmiechasz?
Czytanie komentarzy pod postem,czytanie rozdziałów u innych ludzi,jak coś mnie rozbawi lub jak sama rozśmieszam kogoś,a także kiedy śpiewam i gram na gitarze,oraz śpiewanie pieśnie patriotycznych.
10. Ulubiona książka?Dlaczego?
Artemis Fowl ze względu na głównego bohatera^^
11. Co jest twoją inspiracją?
Często jest to muzyka,lecz także książki,zdarza się,że moja siostra,anime i różne,zwłaszcza,że swoje najlepsze one-shoty wymyślam leżąc w łóżku gotowa do spania^^"

Will:

1. Dlaczego jest 11 pytań i nominacji, a nie 7?
Żeby nam uprzykszyć życie,ażeby pisać 11 pytań,a nie 7,które znacznie łątwiej byłoby redagować.
2. Twoja ulubiona cyfra to…?
A nie posiadam.
3. Jaki kanał na YouTubie mógłbyś/mogłabyś polecić?
Piniakorin,Neko Takei i Studio Accantus
4. Jakiego pisarza/pisarkę uważasz za swój wzór i dlaczego?
Moim wzorem,co...?Myślę,że może to być Eoin Colfer,który pisze książki pełne humoru,zawierające ciekawe fakty,pokazujące ludzi inteligentnych a także bardzo proste myślenie.
5. Twój ulubiony miesiąc i pora roku to…?
Czerwiec i lato,gdyż w czerwcu zaczynają się wakaaacjeee~!
6. Twój ulubiony kraj w Europie lub poza nią to…? (Ojczyzna się nie liczy xD)
Japonia,jakżeby inaczej!
7. Ulubiony przedmiot w Twoim pokoju to…? (Komputer, telefon i łóżko się nie liczą)
Shit,zabrałaś moje ulubione przedmioty-.-No dobra,to jest to moje radio^^
8. Jaka jest sytuacja z Twojego życia, która szczególnie padała Ci w pamięć?
To było dość niemiłe przeżycie,kiedy parę lat temu spadłam na małą skrzynkę z roślinkami przykrytą szkłem.Szkło ,,rozdarło'' moją skórę na prawej ręce od łokcia po nadgarstek i kawałek dłoni.Nie płakałam,nawet zbytnio nie bolało,ale strasznie się wystraszyłam...
9. Czy pamiętasz swoje sny? Opisz jeden z nich.
Nom,zdarza się.No na przykład sen(który śnił mi się dwa razy),gdzie chodziłam po jakimś dziwnym miejscu i mijając jakiś posąg weszłam do domu,który był otwarty z jednej strony i po drugiej stronie.Musiałam zakraść się na drugą stronę.I tu były dwie wersje:udało mi się i było fajnie.Lecz w drugiej wersji...W tym domu mieszkali cyganie.W drugiej wersji przyłapali mnie i dorosły facet wyjął szablę,po czym zaczął do mnie biec i wbił mi ją w pierś.Oczywiście zanim to zrobił,zdążyłam się obudzić,a wtedy ze zdziwieniem zauważyłam,że płakałam przez sen.
10. Jaki był tytuł ostatnio obejrzanego przez Ciebie filmu?
Cholera,gdybym to pamiętała...Liczy się godzinny odcinek ,,Niezwykłego Wszechświata"^^"?
11. Kto jest Twoim ulubionym Vocaloidem (japoński syntezator głosu)?
Hatsune Miku i Kagamine Len.

Oka, to teraz nominacje:
Xiaolińska Will(moja mała zemsta^.^)
I tyle wystarczy, gdyż reszta albo nic nie dodaje, albo zawieszone, albo wiem,że i tak nie odpowie, albo dopiero później ruszy-.-


A oto pytania:
1.Idziesz do kina, gdyż dostałeś/aś w prezencie bilet na film, jaki tylko zechcesz. Jaki byś obejrzał/a film?
2. Masz trzy godziny, żeby móc się spakować i wyjechać do jakiegokolwiek kraju, jakii sobie wybierzesz. Dopiero się o tym dowiedziałeś/aś. Gdzie lecisz?
3. Masz ulubioną liczbę? A jak tak, to jaką?
4. Gdybyś miał/a możliwość uczenia się dowolnego języka obcego, jaki to by był?
5. Czy grasz na jakimś instrumencie(tudzież na nerwach)?A jak tak, to na jakim?
6.W twoim domu nagle doszło nieszczęśliwym fartem do samozapłonu. Jakie rzeczy byś wziął/wzięła? Możesz wziąć tylko pięć rzeczy, więc się zastanów dobrze.
7. Jesteś farciarzem, czy też raczej pechowcem? Czy raczej tak na zmianę-raz masz dużo farta, a raz wielkiego pecha?
8. Przyznaj się, jakie jest twoje ulubione jedzenie @.@?
9. Najgorsza według ciebie lektura szkolna to…?
10.  Masz swojego ulubionego greckiego boga? Tak? No to na co czekasz, gadaj jak na spowiedzi który to!
11.  Ostatnie obejrzany film/anime/serial to…?

A teraz możecie dać mi spokój z LA!
Pozdrawiamy:

Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz