czwartek, 8 stycznia 2015

Liebster Award po raz trzeci!

Nominacja do Liebster Award jest przyznawana przez autora innego bloga za "dobrze wykonaną robotę" w celu rozpowszechnienia blogów o mniejszej ilości obserwatorów.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez osobę, która cię nominowała i zadać kolejne 11 pytań, 11 osobom, którym chcesz przyznać nagrodę :)
Nie można nominować osoby, która cię nominowała.

                Dzięki wielkie za nominację Wiktorii Asakury^^. Lubię odpowiadać na pytania;)
Okey, let’s go!

1.Jak masz na imię?
Czyż to nie oczywiste? Od tego wziął się mój nick! Ale okey, mam na imię Daria, nazwiska nie zdradzę.
2.Jakiej muzyki słuchasz?
Głównie ciężkich brzmień.
3.Ulubiony film?
Emm…Nie mam^.^”
Kyuu: Zacznijmy od tego, że w porównaniu z resztą populacji oglądasz bardzo mało w telewizji.
No tak^.^”’
4.Kim chcesz być w przyszłości i dlaczego?
Ojej, zabrnęliśmy w nieznane wody o.O Jeszcze nie wiem, dopiero się zastanawiam, najpierw maturę muszę zdać, a potem na studia do W-wy, lecz nie mam jeszcze sprecyzowane na co…
5.Co cię skłoniło do napisania bloga?
Tak właściwie to nie bardzo wiem…Chociaż…Uznałam, że może warto napisać coś własnego, gdyż pisanie sprawia mi przyjemność i fajnie jest czytać czyjeś komentarze pod postem. To jest ekstra!
6.Ulubiona piosenka?
Zależy kogo, bo Linkin Park to Figure 09, a Black Veil Brides to ostatnio Perfect Weapon, a znam jeszcze więcej zespołów i tak dalej(130 piosenek na fonie)więc jest z tym ciężko^.^”
7.Ulubiony cytat?
,, Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć.’’
,, Najpierw Cię ignorują. Potem śmieją się z Ciebie. Później z Tobą walczą. Później wygrywasz.’’
,, Anielska cierpliwość wymaga diabelskiej siły.’’
,, Logika jest niepokonana, gdyż aby z nią wygrać, trzeba posłużyć się logiką.’’
Było jeszcze jedno, ale zapomniałam^.^”
8. Czego nienawidzisz w ludzkości i dlaczego?
Tej ignorancji i myślenia niektórych, że są pępkami świata, a zachowują się jak świętoszki, w myśl: ,,co złego to nie oni”.
9. Ulubione jedzenie?
Pierogi *q*
10. Ulubiony bohater z książki?
Artemis Fowl z serii o tymże chłopaku, Nico di Angelo z ,,Percy’ego Jacksona’’ , Tobias, Will, Christina i Tris z ,,Niezgodnej’’ , Harry Potter wiadomo z czego, Merry i Pippin z ,,Władcy Pierścieni’’ i jeszcze kilku innych, których nie będę wymieniać.
11. Ulubiona pora roku?
Zdecydowanie lato. Ciepło, basen na dworze, wakacje-czego chcieć więcej ^o^?

Spoko, to teraz moje nominacje:
1.Will
5.AkademiaNiezwykłości (A co tam! Niech wszyscy odpowiedzą na pytania, ja na swoje nie będę ;P)

Więcej mi się nie chce-.-

Oka, pytania!
1.Tytuł książki, którą ostatnio czytałeś/aś brzmi…?
2.Lubię kreatywnych ludzi. Nagle dostałeś/aś dwunastoosobową grupę ludzi i wyjeżdżacie na bezludną wyspę, co byś z nimi zrobił/a?
3.Wiem, że trudno jest wybrać ulubioną piosenkę lub piosenkarza/piosenkarkę. Dlatego ja proszę o gatunek muzyki, jaki najczęściej słuchasz!
4.Zwykle ludzie znają więcej niż dwa języki (mam na myśli tylko pojedyncze słówka, a nie płynność w poruszaniu się w języku!), tak więc podaj mi pierwsze słowo, jakie ci przyszło do głowy w innym języku i jaki to był język.
5.Powiedzmy, że większość populacji ma dziwne nawyki. Mógłbyś/mogłabyś podać jakiś przykład z twoich?
6.Dobra! Ściągnę z pytań, na które ja odpowiadałam-.- Ulubiony cytat/cytaty?
7.Co wolisz: psy, koty czy mandarynki?
8.Wyobraź sobie( choć to, co każę ci wyobrazić jest złe) ,że Ivan w końcu objął w swe rządy całą Europę. Czy czujesz się zobowiązany/zobowiązana ,żeby walczyć o to, co polskie i wypędzić Moskala z ziem naszych? A jeżeli tak, to w jaki sposób( abstrakcyjne rozwiązania jak najbardziej dozwolone^^)?
9.Jesteś indywidualistą czy osobą, która kocha towarzystwo?
10.Został ci tylko tydzień do końca twojego krótkiego życia. Co zamierzasz zrobić?
11.To może ja tak to rozegram…Gratuluję! Doszedłeś/doszłaś do jedenastego pytania! Za to otrzymujesz dyplom uznania i róże od ubranego w sukienkę Saska!
Sasuke: Why me T.T?
WDP: Bo tyś wybrany!
Kyuu: Oraz dlatego, że ostatnio znów się naraziłeś Darce za to wylanie czekolady na jej ulubiony dywan-.-
Dywan bym przeżyła, ale za czekoladę kara musi być! Nikt bezkarnie czekolady nie będzie wylewał, bo to marnotractwo dobrego pożywienia!
WDP: d-.-b


Dobra, a więc kilka informacji~.
Kolejna część przygód Kyuu i Weny w Piekle już się pisze, stronka WDP wygląda lepiej i ciekawiej z kodem CSS niż ten blog bez niego i dostałam się do Katalogowa! Yay~!
Ale dobra, czas mi już kończyć.
Pozdrawiamy!

Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia 

3 komentarze:

  1. Jeśli tym razem blogspot znowu usunie mi komentarz, to się fochnę i pójdę płakać do kąta ;-;
    Dziękuję, za nominację. Na pytania już odpowiedziałam także zapraszam, jeśli jesteś ciekawa ^^
    Btw, podoba mi się pierwszy cytat. Zdradzisz z czego pochodzi? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zdradzę,zdradzę...Jest to cytat z którejś części Wiedżmina,który na necie znalazłam jakiś czas temu i mega mi się spodobał^^.

      Usuń
  2. Nomunuję Cię do Lieber Award xD szczegóły na http://opowiesci-o-sk-oczami-miki.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń