poniedziałek, 12 maja 2014

I znowu ja^^

Witam was wszystkich,drodzy czytelnicy!
WDP:Witamy,witamy.
Sasuke:Po usłyszeniu werdyktu Wielkiej Rady Wesołej Drużyny Pierścienia,ustanowione zostało,że następnym tematem one-shotu będzie D-Gray-Man!
Tak!Dokładnie tak ma być!Część pierwsza wejdzie już jutro,najdalej pojutrze,więc czekajcie cierpliwie,dobrze?I mam pewne pytanie...Czy was denerwuje to,że niektórzy autorzy przepraszają,że beznadziejnie piszą?Bo mnie osobiście tak.Jeżeli to nie jest specjalnie jakoś uzasadnione,to po co coś takiego pisać?Poza tym po co ta osoba zakłada blog,żeby później przepraszać,za to,co pisze?To bez sensu,jak już się zakłada bloga i pisze się w nim rozdziały,czy one-shoty,to nie przepraszać za to,tylko iść z dumnie uniesioną głową,mówiącą wręcz:,,Tak,ja to napisałam.Póki ktokolwiek czyta to coś,to będę pisać dalej,bo wiem,że to jest czytane.Basta!".Cóż,przynajmniej takie jest moje podejście^^".No,ale kończę przynudzać,bo niepotrzebnie pewnie tracicie czas,czytając moje przemyślenia i dziwne literki w notce...
Tak więc się żegnamy i serdecznie pozdrawiamy:
Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia

PS.Czy tylko mnie,czy wam też już nic się nie chce robić?Na przykład chodzić do szkoły XD?

3 komentarze:

  1. Ale czad... one-shot poświęcony D.Gray Man! xD. Już się nie mogę doczekać. Zwłaszcza akcji Komui... ten potrafi walić po całości różne gafy... oglądała anime (no może z kilkanaście odcinków) i stwierdzam że jest fajnie.
    Przepraszam, za nie skomentowanie poprzedniej notki o Bleach ale byłam zajęta wkuwaniem i jakoś nie mogłam. Jednak postaram się nadrobić zaległości, ale i tak przepraszam za poślizg.
    P.S. Odpowiadając na twoje pytanie... mnie też już się nie chcę nic robić xD.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy,nie gniewam się^^Rozumiem twój poślizg,sama się na historię uczyłam,żeby mieć cztery na koniec.
      Kyuu:A teraz pozwolisz,że zakończymy ten komentarz,bo cvzas wstawiać pierwszą część.
      Pozdrawiamy:
      Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia

      Usuń
  2. Nie wiem, czy moje narzekanie można uznać za uzasadnione, czy nie, ale przepraszam, jeśli Cię zdenerwowałam.

    OdpowiedzUsuń