czwartek, 17 marca 2016

TAG – Czyli jak zostałam wkopana

                 Ponieważ słuchałam tych piosenek na okienku przed fizyką, chociaż powinnam się uczyć XD A zamiast tego skupiałam się na spisywaniu tytułów piosenek do zeszytu z owego przedmiotu XDD
                Ale cii, nauczyciel nic nie musi o tym przecież wiedzieć, prawda? No właśnie ^///^ Tak czy inaczej, dzięki Woll za nominację, o ile mogę to tak nazwać XD A teraz zasady:
                Typ muzyki mówi wiele o człowieku, który jej słucha. Wybierz „odtwarzaj losowo” na swoim ipodzie, telefonie, itunesie, odtwarzaczu itd. i spisz pierwsze 20 piosenek. Potem przekaż to do maksimum 10 osób(Też uważam, że to głupia zasada). Jedna zasada: nic nie pomijaj.
                A więc, to ja może zacznę je już wyliczać:
                1. Black Veil Brides – Coffin
                2. Papa Roach – Live This Down
                3. For River – Johnny’s Version
                4. Evanescene – Hello
                5. MC Sobieski – Zirilla
                6. Three Days Grace – The Good Life
                7. Breaking Benjamin – Dance With The Devil
                8. Circus Monster Polish Version by Namae & An Tsuki
                9. MiaTrisS – Game Over
                10. Shingeki no Kyojin Polish Version by
                11. Evanescene – Sweet Sacrifice
                12. Kanon Wakeshima – Lolitawork Libretto
                13. Piotr Rubik – Nie Wstydź Się Mówić Że Kochasz
                14. Muse – New Born
                15. Psychotic Len’s Love Song
                16. Ytna – Megalovania Polish Version
                17. Miraculous Music Box
                18. We Are The Fallen – Bury Me Alive
                19. MAYU – Old Doll (Mad Father)
                20. Roronoa Zoro – Katana
                Kocham moją komórkę, bo nie wkopała mnie w żadne dziwne piosenki XDD
                Kyuu: Ewentualnie zboczone.
                Nie mam takich!
                Kyuu: Na pewno >.>?
                Emm… Chyba?
                Kyuu: *Facepalm*
                Oj tam, nieważne! Jakoś nie mam komu przekazać TAGa dalej, więc pozostawię to milczeniem. Chyba że któremuś czytelnikowi się spodobało, a nie ma swojego bloga, to niech napisze komentarz z wyliczonymi piosenkami ^^
                A teraz kończę, mam pewne opóźnienia ze wszystkim =.=”
                Pozdrawiamy!

                Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia

3 komentarze:

  1. Mi tez wylosowało Hello od Evanescene O.o Przypadek? x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby to było przeznaczenie?
      Kyuu: A może po prostu przypomnienie, że miałaś w końcu jakoś zgrabnie zakończyć notkę, co, Darka-san?
      Zabijasz całą zabawę ;-;
      Kyuu: I tak mnie kochasz.
      Niestety...Ktoś w końcu moim asystentem być musi najgłówniejszym, co nie? XD

      Usuń
  2. Hej !
    Czytam twojego bloga od dawna i bardzo mi się podoba.
    Zostałaś nominowana do LBA
    Szczegóły na moim blogu ^^

    OdpowiedzUsuń