niedziela, 20 marca 2016

Liebster Award – Przedstawienie szóste

Tradycji i w tym roku stać się zadość musiało.
Szósta edycja Liebster Award, druga w tym roku.
Co roku mam dwie nominacje, czym jestem czasem i zdziwiona i rozbawiona, ale co tam XD
Kyuu: Wszyscy wiemy, że się z tego cieszysz >.>
Nie zaprzeczam XD
A teraz zasady*tym razem prawdziwe, a nie sfejkowane XDD*

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Dziękuję Kendall Z za nominację, oczywiście ^^ Czas na odpowiedzi na pytania!

1.Ile masz lat ?
W tym roku skończę osiemnastkę ^^ I czuję się staro -.-”
2. Ulubione zwierzątko ?
Koty! Zdecydowanie koty, mam dwa w domu ^^ Starsza kotka ma na imię Kiara, a młodsza Nora ^///^
3. Czemu piszesz blog ?
Lubię to robić, jest to relaksujące zajęcie, poza tym jak widzę komentarze czytelników to cieplutko mi się na sercu robi, że nie robię tego na marne i komuś podobają się moje teksty <3 Kocham was!
4. Kim chciałabyś być w przyszłości ?
Nie mam pojęcia. Najpierw muszę studia sobie znaleźć XD
5. Masz trzy życzenia. Jak będą one brzmiały ?
Chcę dostać 30.000.000 razy trzy. Nie musiałabym wtedy pracować, żyłabym sobie jak VIP i miałabym mnóstwo kasy na książki XD
6. Ulubiony film ?
Mam sentyment do ,,Harry’ego Pottera”, ,,Władcy Pierścieni” i ,,Życie jest piękne”. Ach, no i jeszcze ,,Most do Terabithii”.
7. Nienawidzisz....?
Niczego nie nienawidzę, co najwyżej nie lubię. Na przykład nie lubię reagge z wyjątkiem Mesayah
8. Czy mogłabyś oddać życie za najbliższą ci osobę ?
Jasne.
9. Ulubiony kolor ?
Ostatnimi czasy jest to ciemny fiolet.
10. Kiedy ci się nudzi co robisz ?
Słucham muzyki, piszę one-shoty, rysuję i gram na komputerze. Opcjonalnie gram na gitarze.
11. Czy byłabyś w stanie skoczyć z 12 metrów do wody ?
To jedno z moich marzeń *.* Podobnie jak skok na bungee i skok ze spadochronem *o*

Well, nominacje… Ciężko będzie XD Tym bardziej, że ostatnio czytam wyłącznie po angielsku XDD
Więc tym razem nominacji nie będzie XD
Albo będzie. Specjalnie dla Will za ostatni LA ;D Wiem, że mnie kochasz XD I Spokoyoh za zakończenie czerwonego bloga XD Wiem, że nie uznajesz LA, ale i tak nominuję XD
1.Pierwsza piosenka w komórce.
2.Pierwszy przedmiot szkolny tudzież na studiach na liście ulubionych.
3.Zabiłabyś mnie, gdybym przestała pisać bloga(pytanie czysto teoretyczne, nie zamknę bloga XD)
4.Ulubione jedzonko.
5.Ulubiona słodkość.
6.Ulubiona para bliźniaków (oczywiście wiemy która, ale tego pytania dawno już nie widziałam XD)
7.Ostatnio ukochany przez ciebie parring.
8.Ulubiona czynność poza spaniem, słuchaniem muzyki, jedzeniem i ściąganiem sobie zdjęć bliźniaków. Wiem, że ciężko XD
9.Ulubiona rzecz w pokoju poza łóżkiem, komputerem, komórką i radiem. Wiem, jestem wredna XD
10.Ulubiona twoja postać OC?
11.Jesteś bardziej cichym czytelnikiem czy aktywnym komentatorem dosłownie wszędzie?

A teraz pozwólcie mi wrócić do dalszego obijania się XD
Pozdrawiamy!
Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia

9 komentarzy:

  1. Haha dzięki za nominację. xD Nie no, odpowiadanie na pytania nigdy mi nie przeszkadzało w LA. ;D Po prostu nie chce mi się bawić w łańcuszki i nominować innych, być nominowana, znowu nominować i tak w kółko. Raz wystarczy. xD Ale na pytania jak najbardziej chętnie odpowiem.^^ Chcesz w zamian jakieś ode mnie? :D

    1.Pierwsza piosenka w komórce.
    Hmm pierwsza ale w jakim sensie? Że na liście piosenek? Cóż, mam je w kilku folderach, w każdym alfabetycznie, więc może być trudno wybrać... No to dajmy na to, że 3 Doors Down "Here without you". Ale jeśli "pierwsza" w sensie najbardziej ulubiona, to nie potrafię się zdecydować. xD To zależy od nastroju. ;D

    2.Pierwszy przedmiot szkolny tudzież na studiach na liście ulubionych.
    Hmm... Etologia? Była ciekawa, bo o zachowaniach zwierząt.^^ O, i choroby owadów użytkowych też były ciekawe! :D

    3.Zabiłabyś mnie, gdybym przestała pisać bloga(pytanie czysto teoretyczne, nie zamknę bloga XD)
    Pewnie, że nie. To by mi nic nie dało, bo martwa także nie pisałabyś bloga. ;P

    4.Ulubione jedzonko.
    Mandarynki! <3

    5.Ulubiona słodkość.
    Mandarynki są przecież słodkie...:3

    6.Ulubiona para bliźniaków (oczywiście wiemy która, ale tego pytania dawno już nie widziałam XD)
    I właśnie to nazywamy pytaniem retorycznym. xD

    7.Ostatnio ukochany przez ciebie parring.
    HaoxTamao :3

    8.Ulubiona czynność poza spaniem, słuchaniem muzyki, jedzeniem i ściąganiem sobie zdjęć bliźniaków. Wiem, że ciężko XD
    Zabawa z kociakami. :D

    9.Ulubiona rzecz w pokoju poza łóżkiem, komputerem, komórką i radiem. Wiem, jestem wredna XD
    Kocyk. :3

    10.Ulubiona twoja postać OC?
    Yyy... Za bardzo to ja nie jestem dobra w tworzeniu OC i robię to tylko w absolutnej konieczności, więc...^^' Powiedzmy zatem, że z pośród tego "ogromu" postaci, które stworzyłam, to najbardziej lubię Yuki z mojego niebieskiego bloga.

    11.Jesteś bardziej cichym czytelnikiem czy aktywnym komentatorem dosłownie wszędzie?
    Chyba jestem gdzieś pośrodku. Nie czytam zbyt wielu blogów (a na pewno nie tyle, co kiedyś^^'), ale jak już czytam, to zawsze zostawiam komentarz.


    Gotowe! :D Mam nadzieję, że nie gniewasz się za odpowiedzi w komentarzu, a nie u mnie na blogu.^^'
    Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za nominację. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, nie gniewam się, że w komentarzu ^^
      Jeżeli chcesz, to możesz zadać, mnie to nie przeszkadza, odpowiadanie na pytania jest fajne, gorzej jest je wymyślać XD
      Kyuu: Darka-san, won do rozprawki >.>
      Hai ;-;
      Pozdrawiamy!
      Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia

      Usuń
    2. Racja, dużo gorzej jest wymyślać... xD No ale dobra. ;D

      1) Pierwsza rzecz, jaką zrobiłabyś jako Król Szamanów?
      2) Lubisz mandarynki?
      3) Ren czytał książkę "Jak być wrażliwym człowiekiem". Jaki podręcznik wybrałabyś dla siebie?
      4) Najbardziej znielubiona piosenka?
      5) Ulubiony smak jogurtu?
      6) Jakiego chciałabyś mieć ducha stróża?
      7) Twoje "Uświęcone Miejsce"?
      8) Najlepszy sposób na spędzenie wolnego czasu?
      9) Jaki kraj chciałabyś odwiedzić najbardziej?
      10) Wymarzony zawód?
      11) Najgorszy film, jaki widziałaś?

      Możesz odpowiedzieć poniżej, u mnie w komentarzu, na maila, na gg... Jak Ci wygodnie.:D
      Pozdrawiam.^^

      Usuń
    3. Okejo, no to odpowiadam!
      1) Zażyczyłabym sobie dużo topionej czekolady i obranych mandarynek. W końcu skoro mam rządzić to muszę być najedzona!
      2) Oczywiście ^///^
      3) Chyba o tym, jak odnaleźć się w społeczeństwie... No cóż, bywa XD
      4) Chyba niemal wszystkie od Kamila Bednarka wyłączając ,,Ciszę". I tej, w której występuje z Mesajah, bo głównie Mesajah występował XD
      5) Waniliowy <3
      6) Szalonego naukowca! Albo Voldemorta za czasów szkolnych, też byłoby fajnie XD
      7) Mój pokój, a konkretniej moje łóżko. Mogę w nim spać, czytać, słuchać muzyki, grać na gitarze, rysować i spać. Miejsce idealne XD
      8) Słuchanie muzyki pod ciepłą kołderką w łóżku czytając ff <3 Praktykuje to co niedzielę XD
      9) Japonię! Pojechałoby się do Izumo i do Tokio ^^
      10) No w tym problem, że nie mam, i mój problem jest duży... Jak studia wybiorę to będę wiedziała XD
      11) Uch, chyba ,,Siódmy Syn". Myślałam, że będzie dużo lepszy, jak pokazywali trailer, a tu figa z makiem. Zawiodłam się niemiłosiernie ;-;

      No, wymyślanie pytań to katorga XD Lepiej mi idzie wymyślanie kolejnych pomysłów na moje shoty, choć nie skończyłam poprzednich XD
      Pozdrawiam!
      Darka3363

      Usuń
    4. "Siódmy Syn" to najgorszy film, jaki widziałaś? Wczoraj go oglądałam i... Zazdroszczę Ci tej błogiej nieświadomości... xD

      Usuń
    5. XDD
      Cóż, ten film był dla mnie ogromnym zawodem, poza tym rzadko oglądam telewizję, więc cieszę się z bycia w błogiej nieświadomości XD

      Usuń