piątek, 15 stycznia 2016

Trochę ogłoszeń.

Darka: Witajcie, rodacy!
WDP: Czołem.
Darka: Jak już zapewne wiecie, nie żyje Alan Rickman. W związku z tym... Różdżki w górę, czarodzieje! /*
Kyuu: Ale nie jest to do końca cel tejże notki.
Darka: A i owszem. Otóż od jakiegoś czasu Wena przeniosła pomysły na fandom ,,Harry'ego Pottera". Stąd tutaj moje pytanie: Czytalibyście takie moje bazgroły, gdybym założyła osobnego bloga o HP? Mam już trochę notek, a blog będzie działać na podobnej zasadzie co ten: one-shoty, one-shoty i jeszcze raz one-shoty. Ewentualnie drabble (dla niewiedzących: krótkie opowiadanie pisane prozą na sto słów). Może też się pojawić coś innego oprócz notek, ale tego jeszcze nie przewiduję XD.
Hao: Ten blog nie zostanie porzucony oczywiście, broń Boże!
Darka: Ten blog z HP będzie tylko od czasu do czasu odskocznią od moich wszystkich blogów. Czasem trzeba napisać coś innego, żeby wywalić z głowy pomysły, by potem móc ogarnąć notki na bloga najgłówniejszego ^^
A więc, co o tym myślicie?
Pozdrawiamy!
Darka3363


3 komentarze:

  1. W sumie to nie przepadam za Harrym Potterem. Nigdy nie przeczytałam żadnej książki, a filmy, chociaż mi się podobały to nie porwały mnie do tego stopnia, żeby co chwilę do nich wracać. Ale za to bardzo lubiłam postać Hermiony i Severusa, więc serducho mi zadrgało gdy dowiedziałam się, że Alan Rickman nie żyje :( Cały świat się za niego modli :(
    A po co otwierać nowego bloga? Możesz publikować z shoty z PH tutaj ^^ Przecież ten blog miał zawierać całą twoją twórczość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Will, po prostu chcę trochę to rozgraniczyć - tutaj wszystko miało jakiś chociaż minimalny związek z anime/mangą, a tam byłoby tylko z fandomu HP. Gdybym wszystko to tutaj wtłoczyła, zrobiło by mi się nieco niewygodnie, zwłaszcza, że dopiero co zainstalowałam ten przecudowny szablon, który jednoznacznie sygnalizuje, że to, co się tutaj znajdzie jest związane z mangą. Więc wiesz... XD
      Tym bardziej że już prawie skończyłam robić szablon na tamten blog, który mam zamiar otworzyć XD
      A szkoda, że nie przeczytałaś. Bo wiesz, w filmie nie ma kilku zdarzeń, które się wydarzyły w książce, choćby po to warto przeczytać.
      Pozdrawiam!
      Darka3363

      Usuń