sobota, 16 stycznia 2016

Próba napisania podwójnego drabble z okazji 20.000 wejść na bloga.

                - Cieszcie się, że nie mamy sąsiadów w pobliżu kilometra, inaczej na pewno skargi by nas zalały – powiedziała Darka, piorunując wzrokiem członków swojej Wesołej Drużyny Pierścienia.
                Którzy w tej chwili kulili się ze strachu przed gniewem swojej szefowej.
                - I to właśnie z tego powodu nie będę na was wrzeszczeć. Ja się bawić za bardzo nie umiem, ale wy możecie to robić, jeżeli aż tak bardzo chcecie uczcić pierwszą lepszą okazję.
                - Ale przecież mamy okazję do opicia… Dwadzieścia tysięcy wejść na bloga! – Wykrzyczał Kyuu przez głośną muzykę, którą puścili bliźniacy.
                - Party rock is in the house tonight, everybody just have a good time!*
                Oczywiście Drużyna nie byłaby sobą (konkretniej: Naruto, Yoh i Shiki), gdyby nie zaprosili wielkiej chmary swoich przyjaciół.
                A więc w domu WDP było przeszło sto osób. Bo czemużby nie? Co to byłaby za impreza bez ludzi?
                Byli i ci bardziej znani, jak Hikaru i Mugen czy brat Weny – Lucifer. Ale były również te mniej znane nazwiska, jak Hime (dziewczyna Shiki’ego) czy też Lavi (brat Shiki’ego).
                - But fu*k that little mouse cuz I’m an Albatraoz**
                Okazja – jest. Alkohol – odhaczone. Will i spółka – też są. Naruko – jest. Shun wiszący na żyrandolu – odhacz… Chwila, że co niby?

------------------------------------------

* LMFAO - Party Rock Anthem
**AronChupa - I'm an Albatraoz
"Albatraoz"- silna kobieta. (źródło: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=albatraoz)
Dziękuję wam za tyle wejść na bloga! Bloguję już prawie trzy lata (ale ten czas leci, co nie?), a jakoś nigdy nie myślałam, że będzie aż tyle wejść. Dziękuję wam <3
Kyuu: I obyśmy doszli do 30.000 wejść!
Pozdrawiamy!
Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia ^^
PS: Jeżeli chodzi o tę drugą piosenkę, to Drużyna puściła jej nightcore. Tak gwoli ścisłości XD.

2 komentarze:

  1. :))) Też się cieszę, nawet nie wiesz jak XD. Moje gratulacja. Miło, że o mnie pamiętałaś. Uśmiechnęłam się czytając tą notkę :3. Ja zawsze jestem, ale nie zawsze komentuje :(.9 3/4 czuje nawiązanie to hp?
    Do miliona :3
    Naruko(Czarna) :3
    P.S Czekam na więcej notek :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale że mój Shun? O_o Kurde, to faktycznie niezła popijawa była, nic nie pamiętam xD Tak, czy tak, congratulations, my friend ;)

    OdpowiedzUsuń