sobota, 16 kwietnia 2016

Żyję!

I mam się dobrze XD
Kyuu: Przepraszamy za długą nieobecność, ale wbrew pozorom Darka-san nie zawsze ma czas na pisanie nowych notek...
Przepraszam was za to ;-; Za to zrobiłam coś dodatkowego ^^
Zgaduj zgadula!
Kto wygra dostanie coś, czego nigdy na tym blogu nie robiłam: dedyk na następnej notce! Cieszcie się, ludzie różnej woli XD
A zadanie jest proste. Dostaniecie rysunek i trzeba będzie podać, kto na nim jest i z jakiej serii pochodzą postacie. Można również podać tytuł, jaki ktoś posiadał, o ile takowy otrzymał w serii ^^
Wygrywa osoba, która jako pierwsza napisze komentarz z danymi ^^ Powodzenia!
Pozderawiamy
Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia






























PS: Mała podpowiedź: są to postacie OC, żeby nie było wam czasem za łatwo XD

4 komentarze:

  1. Hejo, Mam odpowiedz na zagadkę! Są to bliźniacy Mugen(dziewczyna + cień) i Hikaru (chłopak + krol szamanów) z one-shot'a o Shaman King'u. Byli oni pierwszą parą bliźniaków (drugą byli Yoh i Hao) Króla Szamanów i jego Cienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ^^ Oczywiście, tak jak obiecałam, dostaniesz dedyka przy następnej notce :D Gratuluję!
      Pozdrawiam!
      Darka3363

      Usuń
    2. Kurczę, ale mam teraz banana na twarzy xD Yey! Miałam rację! I tak chciałam jeszcze powiedzieć, że super piszesz. Serio, bloga czytam już od około roku, przepraszam, że dopiero teraz sie odezwałam, jednak ja to taki trochę ninja. Nie lubię pisać komentarzy xD
      Również Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Aaaa.... czyli to Hikaru Mugen... kurde, czemu wyobrażałam ich sobie z ciemnymi włosami? xD
      Shun: Bo to ty.
      Tsa, a później się dziwić, że żaden aktor filmowy do ekranizacji książki mi nie pasuje >.>

      Usuń