wtorek, 26 sierpnia 2014

Liebster Award cz.2 + informacje.

Witam was w tym jakże cudnym dniu!Po raz drugi zostałam nominowana do Liebster Award,tym razem przez YourFavouriteStar z bloga:http://three-asakura-demons.blogspot.com/,której bardzo dziękuję za nominację!Ale,trzeba przypomnieć zasady,nieprawdaż^^?
Nominacja do Libster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ”dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

A teraz,czas odpowiedzieć na pytania:

1. Jeśli miałabyś możliwość uczestniczenia w jakimś filmie/serialu jaki byłby twój wybór i dlaczego?
To ja poproszę o rolę w Harrym Potterze jako Bellatriks albo Hermiona,albo Narcyza,albo inna postać żeńska.Dlaczego?Toż to jeden z najbardziej kultowych serii jest!Oglądałam co najmniej cztery razy wszystkie części,a ile razy przeczytałam,tego już zliczyć nie mogę ^o^
2. Masz jakieś uzależnienia?
Tak,od muzyki,anime i mangi.I od Zagadek Wszechświata z Morganem Freemanem ;)
3. Co skłoniło cię do pisania bloga?
Hmmm,sama nie wiem.Tak mnie wzięło,żeby coś napisać takiego swojego,ale one-shoty,gdyż na to można sobie stale pozwolić,np.jakby mi się znudziło Naruto i miałabym przejść na coś innego,to mogę to zrobić,bez zawieszania bloga.
4. Kto jest twoim idolem?
Linkin Park,chciałabym być na chociaż jednym ich koncercie *q*
5. Jaki jest twój ulubiony aktor i aktorka i/lub piosenkarz i piosenkarka?
Nie posiadam,gdyż tego drugiego jest sporo,a co do aktorów bądź aktorek...za rzadko oglądam telewizję,żeby mieć kogoś takiego.
6. Ulubiony przedmiot (w szkole) ?
Informatyka,lubię w-f ,historię,fizykę,matematykę i dorzucę jeszcze biologię,a przynajmniej z niej niektóre lekcje(w liceum będzie o klonowaniu,co mnie na maksa zaciekawiło).
7. Masz zwierzaka?
No ba!Mojego kota,na którego wołamy Rudy,bo jest rudy w rude paski i rude kropki!I jeszcze ma biały brzuszek i brodę ^^
8. Ile masz lat?
Autorek,starszych osób i kobiet się o wiek nie pyta!
9. Wymień swoje trzy talenty.
Myślę,że to mogą być:
Granie na gitarze i po części na innych instrumentach
Lubię śpiewać i chyba nieźle mi idzie
Umiejętność wymyślania na żywca,co mam pisać dalej,bez przemyślenia
10. Gdyby powstała twoja (auto)biografia jaki nadałbyś/nadałabyś jej tytuł?
Darka-Zło wcielone czy raczej psychopatka z manią?
11. Czy jesteś dumna ze swojego kraju i dlaczego?
Jestem po części dumna z historii,bo niewiele krajów dałoby radę po 123 latach niewoli odzyskać niepodległość,ale polityka u nas leży -.-

Dobra,teraz nominacje:
1.http://hetalia-poland-love.blogspot.com/
2.http://moje-opowiadanie-sk-i-nie-tylko.blog.onet.pl/
3.http://story-by-narya-anima.blogspot.com/
4.http://zmien-swoje-przeznaczenie-asakura.blogspot.com/
5.http://mercy-and-rocky.blogspot.com/
Więcej mi się nie chce.
Czas na pytania!
1.Co uważasz o blogu o tematyce totalnie one-shotowej,gdzie można spotkać przeróżne jednostrzałówki z anime,które posiadają kilka części(no,taki np.mój^^)?
2.Gdybyś miała do wyboru pisanie dla czytelników na blogu czy możliwość wydania książki,co byś wybrał/a?
3.Jako,że to ja,to mószę zadać chociaż jedno rozbudowane pytanie:gdybyś miał/a możliwość wejścia i spotkania w anime/książce/mandze ukochaną ponad wszystko postać(bliźniaki liczą się jako jeden),to co byś zrobił/a:wziął/wzięła tę postać ze sobą do domu czy została w mandze/książce/anime?
4.Czy rysujesz czasem z nudów jakąś postać,której nie ma nigdzie,nadajesz jej imię i zastanawiasz się,co by było,gdybyś wrzucił/a tę postać do opowiadania?
5.Linkin Park czy raczej Limp Bizkit?
6.Twój największy strach,o którym wolałbyś/wolałabyś nigdy nie wspominać,podpalić,poćwiartować i zakopać w ogródku pod jabłonią?
7.Będąc na wakacjach i popijając mleczko kokosowe,okazuje się,że wytypowano ci nagrodę główną pieniężną,choć los wrzuciłeś/aś tylko dla zabawy,bo to kosztowało tylko złotówkę.Wygrana to jakieś 300.000 zł.Co byś kupił/a za tę sumę jako pierwsze?
8.Czy boisz się,kiedy burza jest w nocy?
9.Czy kiedykolwiek zastanawiałeś/zastanawiałaś się nad sensem życia i inne filozoficzne rzeczy,kiedy jesteś sam/a i się nudzisz?
10.Czy umiesz grać na jakimkolwiek instrumencie(niech będzie,szkolne obowiązkowe też się mogą liczyć)?Wypisz wszystkie.
11.Czy jest jakaś cecha,jakaś rzecz,którą byś chciał/a w życiu zmienić?
No dobra,to już wszystkie,mam nadzieję,żeosoby nominowane odpowiedzą na me zacne pytania^^.
Kyuu:Dobra,zaczynamy część drugą,czyli informacje.
Tak,a więc,moi drodzy czytelnicy,obrazicie się,jeżeli wymyślę dla podopiecznych Aphrodi'ego własne imiona(ze względu na to,iż i tak nie będą odgrywać jakiejś znaczącej roli) i wymyślę Byronowi pierwszą lepszą datę urodzin?
Naru:Przepraszamy,że to jeszcze nie jest nowy one-shot,ale możecie być pewni,że niedługo się pojawi część pierwsza.
Tsuna:Tak więc,czekajcie,a niedługo będzie!
Do zobaczenia!
Pozdrawiamy:
Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz