niedziela, 2 sierpnia 2015

Ku krwawieniu oczu ^^

Ave! Jak się macie ludki? U mnie słoneczko świeci, ciepełko od dwóch dni jest...Może w końcu będę mogła do basenu wskoczyć w przyszłym tygodniu XD
A teraz nawiązując do tytułu posta...Postanowiłam wrzucić kilka obrazków mojego autorstwa -^^- Pewnie oczy pójdą na wymianę, ale co tam, ja dla was w jednym one-shocie musiałam sprawdzić zeszyt z polaka, w środku wakacji! Ale nieważne, ogarniamy moje bazgroły XD Teoretycznie po kliknięciu się powiększą, bo kartka A4 ;D

Właśnie o to mi chodziło, kiedy pisałam o tym, gdzie Hikaru siada na tronie Hao ^///^ A na poręczy po prawej waszej, a po lewej Hikaru siedzi zawsze Yoh :D


Trudno, że nie wyglądają podobnie, bliźniacy nie zawsze są tacy sami!


Kiedy indziej pokażę wam obrazki właściwe do Śmierci...Kuroshi powinna być trochę niższa i drobniejsza, ale trudno się mówi XD


Wrzuciłam Springy'ego, bo jestem z niego dumna!


Shion z No.6 i jak wiecie, na pewno się pojawi w kolejnym one-shocie, tutaj został skondensowany (co? XD) Z Goldiem (Golden Freddy^^)


Nasza przepiękna i ukochana sprzątaczka AN!


Brat Shiki'ego. Młodszy, gwoli ścisłości. Następnym razem narysuję go lepiej XD


I sam Shiki ^///^ Narysowany wczoraj i to mój najlepszy rysunek z teczki -^^-


To już wszystko. Mam nadzieję, że oczy mocno nie krwawią X'D
Pozdrawiam!
Darka3363







4 komentarze:

  1. Naruko: Moja droga widzę, że ci się wybitnie nudzi może jakieś dobre anime np;http://anime-odcinki.pl/anime/sword-art-online/1 (nie będe dawać ci haremów z hentai ) sword art online gatunek : fantasy MMORPG zajepizde ma dwa sezony dalej http://www.magi.wbijam.pl/pierwsza_seria.html
    Un, to anime akcja też rozgrywa się w świecie fantasy ale bardziej przy ziemie
    Naruto: eeeee? Ale to anime mówi o ludziach podajsze magi którzy mają pod kontrolą duchy i wybierałą króla kraju !!!!
    Naruko: umm .... tak... nie ważne, obrazki fajne
    Memma: lepsze od twoich XD
    Naruko:* idzie po katane* masz rację *przecina kataną w poprzek tułowia * nie ważne ^///^ jak tam idzie ci pisanie notek ???
    Czekamy na newsa
    Naruko i reszta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadam na wasze wezwanie!
      Otóż nie, nie nudzi mi się. Co jakiś czas wieczorem albo w samo południe, kiedy jest gorąco i nie mam co robić, to zamykam się w pokoju, zakładam słuchawki i rysuję ^^ Może mi na to zejść nawet dwie godziny XD
      Co do anime...SAO nie mam ochoty oglądać, bo z tego co się dowiedziałam, to od połowy zaczyna się z tego robić romans...I dlatego nie chcę tego oglądać, po prostu nie przepadam za romansami.
      MAGI faktycznie miałam obejrzeć, ale nigdy nie mam czasu XD W końcu to obejrzę, na pewno!
      Kyuu: *wchodzi do pokoju cały mokry i bez koszulki*Taa...
      Lisie, przestań tak bez koszulki paradować, bo mi Wenę zabijesz >.>
      CO do notek...SK nie wiem, kiedy się pojawi, ale jestem niemalże na sto pro pewna, że będzie to ostatnia część. Co do przyszłych, to mam już dwie napisane z No.6, krótkie ale myślę, że mogą się spodobać ^^
      Naru: *wbija również bez koszulki* W zasadzie to takie nie ingerujące w fabułę shoty są.
      Dokładnie. A w międzyczasie pracuję nad notką specjalną, ku pokrzepieniu serc XD
      Kyuu: Co mi przypomina, że czas ciebie z tym pogonić >.>
      Wiem ;-; I dzięki, że rysunki się podobają -^^- Miło mi się na serduchu zrobiło :D
      Pozdrawiamy!
      Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia

      Usuń
  2. Naruko: Pomyślałam że to opo spodoba się fenixowi http://hetalia-lietuva.blog.onet.pl/2012/02/10/ruspol-18-cieplo/
    The-hehe napisz reakcje felka
    Naruto: Siostra jesteś świrem
    Naruko: zboczonym świrem. Nie ważne, mam nadzieję że nie zryje ci to psychiki
    Pozdrawiam
    Naruko
    P.S to je hentai (Polski język, trudny język)

    OdpowiedzUsuń