sobota, 12 lipca 2014

Liebster Award

''Nominacja do Libster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ''dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.''

Dziękuję serdecznie Will za nominację(aktualnie ze strony http://mercy-and-rocky.blogspot.com/)!To takie miłe z jej strony.Czuję się zaszczycona*łezka*
Kyuu:Ogarnij się i odpowiadaj na pytania!
Uspokój się,ok?Ja tu się wzruszam.Whatever,czas na pytania!Uwaga:Linki są czarne,ale są^^.

Pytania:

1. Jaki jest Twój ulubiony zespół?
Khem,khem...Brak posiadania ulubionego zespołu,gdyż słucham wszystkiego po trochu!Ale jak już musiałabym wybierać to są:
Linkin Park
Evanescene
Whitin Temptation
Hollywood Undead
Diaura
I wiele, wiele innych^^.

2. Ulubione anime/manga?
Matko,co za pytanie...Kyuu,ile ja tego czytam/łam?Lub oglądam/łam?
Kyuu:Ze trzydzieści anime,a mangi nie liczę,nie pamiętam.
O cholera...Aktualnie czytam Bleach'a,Naruto,Kubera,Fairy Tail i The Breaker:New waves,a co do anime...Lubię Shaman King,Bleach,Naruto,High School DxD,RomeoxJuliet,D.Gray-man...za dużo tego znam,żeby wybrać!!!

3. Kiedy zaczęłaś/eś swoją przygodę z pisaniem?
Dokładnie 28 lutego 2014 roku^^.

4. Co uważasz One Direction? (to jest pytanie od Belli!)
O.O Ja tego nie słucham,nie przepadam za ich muzyką,wolę to,co napisałam w pierwszym pytaniu.

5. Ulubiony twór Disneya? :3
Strażnicy marzeń!


6. Ulubiony kanał na youtubie?
Oj,z tym też ciężko...Niekryty Krytyk,Piniakorin, i fandubbing to chyba moje ulubione.

7. Szamani vs Czarodzieje! XD
Jestem za!*szykuje roczny zapas popcornu i coli*.Chyba że to ja mam napisaćO.OTo byłaby katastrofa,ale i tak jestem za^^.

8. Co myślisz o nas? (to też pytanie od Belli!)
Od niedawna czytam wasze wypociny z Darów Anioła,a u Will jeszcze Shaman King i uważam,że jesteście...Zdrowo pokręcone i szalone w pozytywnym sensie tego słowa,ale nie jestem pewna,czy dla zakładu byście przefarbowały włosy;D.

9. Justin Biber vs Two Girls And One Cup! (A to od Will!)
Nie znam tego drugiego,ale co do Biebera...Zabierzcie go ode mnie,albo zakneblujcie go i na stos z nim!!!*maluje barwy wojenne*

10. Ulubiony cytat?

,,Wielki człowiek liczy się mniej,niż dobry człowiek w służbie wielkiej sprawy'', ,,Nieważne, ile zdobędziesz nagród, nieważne, ile udowodnisz teorii, to nie wystarczy, żeby ludzie cię polubili.''

i ,,Nic tak nie utrzymuje człowieka w formie jak ciągłe wyzwania.''.

11. Co sądzisz na temat głupoty i chamstwa w internecie?
Jak dla mnie,chamstwo powinno być zakazane(hejterzy,strzeżcie się!),a co do głupoty...nie mam zdania.

Uwaga,moje nominacje:


1.http://zmien-swoje-przeznaczenie-asakura.blogspot.com/


2.http://hoshi-no-seichi.blogspot.com/


3.http://shaman-king-droga-szamana.blogspot.com/


4.http://przeznaczenia-sie-nie-zmieni.blogspot.com/


5.http://asakura-destiny.blog.onet.pl/


6.http://naruto-mum-red-hair.blogspot.com/


7.http://asakura-no-futago.blog.onet.pl/


8.http://sk-mapa-wybrancow.blogspot.com/


9.http://hetalia-poland-love.blogspot.com/


10.http://bitwa-mysli.blogspot.com/


11.http://bozechrondziewczynebyshelly.blogspot.com/


Chciałam dać Will,ale nie mogę T.T
Pora na pytania!

1.Dlaczego zaczęłaś/zacząłeś pisać?


2.Jaką książkę ostatnio przeczytałeś/ałaś?


3.Gdybyś wylądował/a na bezludnej wyspie i byś znalazł/a czerwone drzewko,które dałoby ci trzy niezbędne według ciebie przedmioty(bądź ludzi),to co byś wziął/a(kogo)?


4.Kto cię najbardziej wspiera w pisaniu?


5.Ulubiona para bliźniaków z anime to...?


6.Wiem,że trudno podać ukochane anime,dlatego daję możliwość wypowiedzienia się na temat trzech najbliższych twemu serduchu^^.


7.Masz rodzeństwo,a jak tak,to podaj skalę,jak bardzo cię wkurza od 1 do 10.


8.Dostałeś/aś list,w którym napisane jest,że masz możliwość wybrania się w dwie strony do jakiegoś kraju,który to by był?


9.Jak dużo mang przeczytałeś/aś?


10.Co myślisz o osobach,które prowadzą blog,ale nie zwracają kompletnie uwagi na interpunkcję,ortografię,gubią litery i nie obchodzi ich wygoda czytelnika,do tego jeszcze akcja tak się rozgrywa,że nie masz pojęcia,co się dzieje?


11.Czy uważasz,że jestem nienormalna,przez pryzmat tych oto zacnych pytań XD?


Dobra,to już jest wszystko.Mam nadzieję,że nie napisałam tego posta za późno...
Pozdrawiamy:
Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za nominację:) Chociaż nie uważam, żebym wykonywała swoją robotę na tyle dobrze, żebym na to zasługiwała^^' Jak już pisałam u Elmiki, nie przepadam za łańcuszkami. Raz już bawiłam się w Liebster Awards i tym razem podziękuję. Ale na pytania odpowiem:) W końcu poświęciłaś czas na ich wymyślenie i nie mogłabym tego nie uszanować:)

    1. Ponieważ nie byłam usatysfakcjonowana zakończeniem anime SK;D Plus skręcona kostka i konieczność nudzenia się w domu^^'
    2. Czytam sobie właśnie po raz czwarty mangę SK;D A z innych książek to coś z serii "Świat Dysku" Terry'ego Pratchetta, ale nie pamiętam dokładnie, co. Chyba "Carpe Jugulum"...
    3. Bliźniaków, zapas mandarynek i dużo kociaków do miziania:D
    4. Czytelnicy swoimi komentarzami:) No i moja siostra:)
    5. Naprawdę muszę odpowiadać?XD
    6. Ależ to wcale nie takie trudne:D Ale ostatecznie oprócz SK mogę wymienić też Fullmetal Alchemist. Na trzecie miejsce chyba zbyt trudno mi się zdecydować^^' Durarara? Ao no Exorcist?
    7. Mam młodszą siostrę i bardzo dobrze się dogadujemy:) Czasami mnie wkurza, ale tak na góra 2.
    8. No ba:D Pewnie, że Japonia:D A bilet powrotny pewnie bym sprzedała i kupiła sobie za to więcej pamiątek z SK;D
    9. SK zaczęłam czytać czwarty raz, liczy się?;D Oprócz tego całą przeczytałam jeszcze Gakuen Babysitters i po kilka rozdziałów z dwóch czy trzech mang...
    10. Zależy. Jeśli taka osoba naprawdę na trudności z ogarnięciem tych wszystkich reguł, to staram się jakoś pomóc, udzielać rad, wskazywać błędy... Ale jeśli odbija się to jak od ściany i nie widać żadnych przejawów pracy nad sobą, to jednak coś tu jest nie tak. Ja też dobrze nie piszę, ale staram się: sprawdzam rozdział przed opublikowaniem, w razie wątpliwości czytam słowniki ortograficzne na internecie, zwracam uwagę na to, co piszą czytelnicy w komentarzach... Jeśli ktoś kompletnie ignoruje odczucia czytelników, to niech się nie zdziwi, że wkrótce nie będzie ich miał.
    11. Ty? Nienormalna? Przez pryzmat mojej osoby stwierdzam, że jesteś zupełnie normalnaXD

    Mam nadzieję, że może być i że się nie gniewasz, że odpowiadam tutaj. A jeśli miałabyś ochotę odpowiedzieć na moje pytania, to znajdziesz je tutaj:
    http://asakura-no-futago.blog.onet.pl/2012/12/14/liebster-awards/
    Innych i tak bym nie wymyślała;D Gdzie mi na nie odpowiesz zależy od Ciebie. Jak Ci najwygodniej:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci bardzo za nominację :) już na wszystko odpowiedziałam ;) tylko czekam żeby wstawić notkę, muszę jeszcze pozałatwiać problemy z mieszkaniem na studiach. Jeszcze raz Dziękuję, jest mi strasznie miło :3

    OdpowiedzUsuń