poniedziałek, 26 grudnia 2016

A więc zawieszamy?

Trochę późno piszę do was cokolwiek, co nie? No cóż, bywa XD
Mam nadzieję, że jeszcze nie chcecie mnie wbijać na pal za brak jakichkolwiek notek... Emm, jedynym wytłumaczeniem dla mnie jest matura i brak chęci na pisanie. Niestety, ale każdemu się zdarza, a ja mam tak już od paru miesięcy, co jednak nie oznacza, że nic nie napisałam. Jednak jest tego tak mało, że aż mi jest wstyd, szczerze mówiąc.
Nie zawieszam jednak bloga, a moim postanowieniem wigilijnym jest dokończenie SK i Kyuu w krainie Undertale! Muszę tylko się spiąć i zebrać się w sobie XD
Tak więc, plany na przyszłość:
- Dokończenie Shaman King
- Dokończenie Undertale
- Napisanie noworocznego specjału za waszą cierpliwość.
Chociaż tyle jestem wam winna za czekanie. Zastanawiam się jeszcze nad formą specjału, ale wiedzcie, że bliźniacy i Kyuu na pewno będą XD
A więc, do zobaczenia wkrótce!

Darka3363

3 komentarze:

  1. Okay then, czekam z niecierpliwością :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak btw, weszłam sobie w twoje linki i mam pytanie: czytałaś może http://rzeczywistosc-to-tylko-iluzja.blogspot.com/ ? Świetne opo o Naruto, niestety porzucone :/

    OdpowiedzUsuń