środa, 4 marca 2015

^///^"

Darka: Heeejooo~!
WDP: Siemaneczko.
Darka: Otóż, jako, że nie chce mi się pisać drugiej części o Naruciaku...
Naru: Hańba ci =.=
Darka:*Wali Naru po głowie* To dam wam kilka fajowych zdjęć ~^o^~
Naru: Ała! Za co?!
Darka: Za chęć do życia i miłość do ramenu. Nie przerywa się innym, chyba że w słusznej sprawie!
Hiroto: Chyba nieco zmieniłaś zdanie. Wcześniej nie wolno było wcale -.-
Darka: Czasy się zmieniają, ludzie się zmieniają, a ja, póki co, jestem niereformowalna XD Po prostu wniosłam małą poprawkę ^^ Ale dobra, zdjęcia!
Kyuu: Oczywiście kliknięcie na zdjęcie automatycznie powiększa je, jeżeli jest co powiększać ^^.


To zdjęcie mnie rozwala XD
Śledzimy braciszka, śledzimy XDDD

Hao: 5 lat(życie nr 3.)
Czas mijał. Hao urósł. Więc Duch Ognia też.

Ludzie, to jest bosko śmieszne XD



Jedno z moich ukochanych zdjęć ^///^
Mama Yukio i Rina oraz ich ojciec - Szatan.




A to chyba mi się bardziej podoba od powyższego ^///^ Jest taaaakie uroooczee!




A ten fanart jest po prostu genialny *.*




Mój screen, odcinek 25., anime-odcinki.pl
Mowa oczywiście o Rinie XD




Nieco inne wydanie Yoh ^o^




A to zdjęcie jest znane. A tak mi się przynajmniej wydaje ^^




Pomyślał zrozpaczony uczeń na kartkówce z niemieckiego :D




To jest mój nowy ukochany - Lord Faust Abanddon Mephistopholes II ^///^





Ten ukochany słodziak mój i Irs jest po prawej ^.^. Topcio!





I wracamy do klasycznego Yohsia ^o^





Naru w innym wydaniu:





I wracamy do Rina ^///^ O matko, jak ja go kocham! Ale nie bardziej od Mephisia ^///^"






Darka: Mam jeszcze tego trochę, ale po co mam je dawać, skoro mogą się przydać na kolejną taką notkę XD?
Kyuu: Daaarkaaa-saaan, wilki trzeba nakarmić!
Darka: Już idę! Ale zanim - nie martwcie się, w końcu ruszę z Naruciakiem ^o^ Planuję jeszcze jedną lub dwie notki, ale to wyjdzie jeszcze w praniu.
Niech moc będzie z wami!

Darka3363 i Wesoła Drużyna Pierścienia

PS: Co do czcionki na końcu...Po prostu testuję, bo w jeszcze innym one-shocie bardzo mi się to przyda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz